1 Ağustos 2017 Salı

İdrardaki pH Seviyesine Dikkat!!!

Herkese selam…

Bugün ürün değil önemli bir konuyu paylaşmak istedim. İdrardaki pH seviyesi!

Hep söylüyorum, rutin check-up yaptırın ne olur diye. Check-up larda yaptırdığınız idrarınızdaki pH seviyesini kontrol edin. Bu o kadar önemli ki! Değerin kaç olduğuna göre sağlıklı ya da alkali bir vücuda sahip olduğunuz ortaya çıkıyor. Nasıl mı hemen anlatıyorum…


pH değeri 0 ile 14 arasında değişkenlik gösterir. 0 ile 7 aralığı asidik iken 7 ile 14 aralığı bazik (alkali) olarak belirtilir. 7 ise nötr dür. Yani ne asidik ne baziktir.

İdeal olan; 7.2 üzeri olmaktır.  Eğer 7 nin altında iseniz; oksijen miktarınız düşük demektir. Bu da beraberinde sorunları getirir. Eğer 5.5 ‘in altında iseniz; vücudunuzda asidoz kanser başlamış demektir.

Bütün incelemeler gösteriyor ki; kanserli olan insanların idrar pH değeri 4.5 çıkıyor. Hatta 2-2.5 olanlar bile var. Asitleşmeden dolayı vücutta çürüme başlıyor. Çünkü kanser hücreleri hem oksijeni sevmezler hem de baz ortamda (alkali) yaşamayı sevmezler.

Siz vücudunuzu sürekli check-up larda görerek, ideal değerlerinizi belirleyebilirsiniz. Kendinizi alkali yaparak (ideal pH seviyesi 7.3-8 arasıdır) sadece kanserden değil, bir çok hastalıktan da kurtulursunuz. En basitinden; kış aylarında asla hasta olmazsınız. Çünkü birçok bakteri, virüs de aynı kanser gibi asidik ortam severler.

%100 kendimden söylüyorum asla hasta olmuyorum! pH seviyemi her check-up’ta (yılda 2 kez) sabitledim resmen. 7.2 ve 7.8 arası değişiyor. Tabiki, beslenme şeklim ile oluyor. İşlenmiş gıdalardan uzak durup, limonlu su ve karbonatlı su, yeşil yapraklı çiğ sebzeleri ağırlıklı tüketerek bunu başarıyorum.  Eczanelerden pH ölçer kağıtları alarak da ölçüm yapabilirsiniz.

Siz de dikkat edin kendinize lütfen! Yaşam kaliteniz değişecek emin olun…

Görüşmek üzere…





16 yorum:

  1. O kadar ilgilendiğim halde bu konularla, bu hiç aklıma gelmemişti! Baktıracağım. Takipteyim, blogun çok başarılı, devamını diliyorum.. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar..

    Blog etkinliklerinde paylasiminizi gördüm. Ismide saglikli yaşam olunca takipe alayom istedim..

    Kendi kendimizin doktoru olalim demi .))

    Tarihe ilginiz varsa bloguma ziyarete beklerim.. Sizi takipte kalacağım. Saglicakla kalin .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hemen geliyorummm ;)

      Sil
  3. Çok güzel bir öneri bu, eczanelerde bulunması da çok güzel. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Asıl ben teşekkür ederim ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Ph ölçer kağıtları bilmiyordum, yarın ölçümümü yapıyım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️☺️ inşallah alkalidir 💕☺️☺️☺️

      Sil
  5. Sağlık konularına ben de çok ilgiliyim, vücudu alkali yapmanın bu kadar faydası olduğunu bilmiyordum harikaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️ asiri onemli cidden ☺️☺️☺️ tesekkurlerr 😊

      Sil
  6. Benim de önemsediğim bir konu, eczanede satıldığını bilmiyordum, alacağım. Alkali beslenmeye oldukça dikkat ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En guzelini yapiyorsunuz 😉☺️☺️

      Sil
  7. İdrar testinde çıkan ph değerinin rakamsal ne ifade ettiğini ve eczanede satılabilir bir testi olduğunu öğrendim sayende,süper yeni bir bilgi daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana 🙏🏻💕☺️☺️☺️

      Sil
  8. porof olcan seeeeen. beslenme sağlık gıda diyetisyen aşçı profuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙈🙈🙈 bak yaa Deep efsanesin 💕💕💕💕

      Sil