4 Temmuz 2017 Salı

Yediğinize İçtiğinize Dikkat Edin Ne Olur!...

Herkese selam…

Ben yine dayanamadım ve içtiğimiz sulara da yorum yapıyorum artık. 
Çünkü etrafıma bakıyorum da o kadar bilinçsizlik var ki! İnanamıyorum gerçekten. Her kafadan artık bir ses çıkıyor. Bir gün televizyona bakıyorsunuz aman şu çok iyi, bu çok besleyici diyorlar ama çok değil birkaç gün sonra o önerilen gıdalara neredeyse çöp deniliyor. Herkes şaşırmış durumda evet, fakat en azından illa işlenmiş gıda tüketiyorsanız ne olur içeriğini okuyun bari! Şu glukoz-fruktoz-mısır şurubu içerenlerden kaçın ne olur. Tümör beslemeyin!



Neyse gıdaları attım şuan bir kenara. İşin içinden çıkmak mümkün değil çünkü. Peki ya içtiğimiz su? 

Sularda ağır metalin ne iş var ya! Ama var yani. Pet şişeler artık ölüm saçıyor resmen. Neden mi? Marketlere bakkallara bakın bir, pet şişe suları dışarıya güneşe güzelce yerleştiriyorlar. Sonra da biz bir güzel onları içiyoruz. Aldık mı vücudumuza pet şişenin bütün kimyasallarını. Organlarımızda hasarlar oluştu mu? Hadi hayırlı olsun.

Üreticiler, satıcılar bu kadar bilinçsiz ve acımasız oldukça o kanser dediğimiz illet, yerleşiyor vücudumuza. Artık her şey paradan ve ticaretten ibaret olduğu için, herkes kendi çıkarında olduğu için sağlık çocuk oyuncağına döndü gitti vallahi! Maalesef de kimsenin bir şey yaptığı yok L Yazsam daha neler yazacağım ama olmuyor işte.

Sağlığınızı, yediğinizi içtiğinizi her zamandan çok daha fazla önemseyin artık. Gidişat hiç iyi değil çünkü!

Görüşmek üzere…


18 yorum:

  1. Ben cok düsnmemeye karar verdim. Ne bulursam yiyip iciyorum. Cnkü hemen herseye hormon,zehirli maddeler katabiliyorlar sag olsunlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen doğal bir şey kalmadı artık.. :(

      Sil
  2. Ben de Özlem'in dediği gibi çok düşünmemeye karar verdim.Elimden geldiğince sağlıklı beslenmeye gayret ediyorum.Ayrıntılara da takılmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz bike dikkat etmek güzel sonuçlar doğuruyor ☺️☺️

      Sil
  3. Maalesef canım bütün yediklermiz içtiklerimiz hastalıkları tetikliyor. Bunlara dikkat edecek olsak ya hiç bir şey yemememiz lazım ya da gidip bi dağ başına kendi yetiştirdiklerimizi yememiz lazım. Abartmadan biraz dikkat ederek yaşıyorum işte :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuna kadar katılıyorum 🙏🏻☺️

      Sil
  4. Hangi birine dikkat edeceğiz?:( Şaşırdık artık... İnsan insanın düşmanı... Para hırsından insan zehirlediklerinin farkında bile değiller!!! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, sağlığımız ticarete dönüştü 😔💕

      Sil
  5. ay insanlar düğünlerde zehirleniyo artık yaaa alla allaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Çoğu paket gıdalar hastalık saçıyor.Kısırlık,kanser daha bir sürü..kendi yetiştirme imkanı olanlar da aldıkları tohuma dikkat edecek onlarında içeriğini bozdular çünkü:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, katılıyorum size ☺️

      Sil
  7. Çok takılmamaya çalışıyorum, yüzde yüz sağlıklı diyebileceğimiz birşey kalmadı zaten :)

    YanıtlaSil
  8. Çiftçiler eğer tarım ilacı kullanmasalar nüfuza yetecek miktarda uretemezler. Eğer cam şişelerde olsaydı kırılma ihtimali ve maliyet açısından gene zararda olacaklarından Pet şişede üretiliyor. Süte madde katmasalar 1 günde bozulacaktı. İşte bunun gibi sebepler. Nüfuz arttıkça çözümler ve bu tür yollara başvuruluyor malesef

    YanıtlaSil
  9. Çok doğru diyosun kuzum ya. Artık bişey aldığım zaman ya korkarak alıyorum. Ya da kabullenerek... Bu iş nereye kadar böyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy nasıl mutlu oldum yorumunu görünce :) Uzun süredir yoktun buralarda :( Aynen öyle bu arada canımm..

      Sil