25 Temmuz 2017 Salı

R.O.C.S. Diş Macunu ve Sodyum Florid...!!!

Herkese merhaba…

Bugün kullandığım diş macunundan ve bu diş macununu neden tercih ettiğimden bahsedeceğim.
Aslında son 2 seneye kadar bazı şeyleri çok önemsemezdim. Azcık bile olsa işlenmiş gıda tüketmek veya kullandığım ürünlerin içeriklerinde birazcık kimyasal olmasında sorun olmaz derdim. Ama gelin bugünüme, mümkün değil! Zararın neresinden dönsek kardır diyorum ve ürünü anlatıyorum J



Gratisler’de, Watsons’larda, Rosmannlar’da, süpermarketlerde bütün diş macunlarını üşenmedim tek tek inceledim dün. İçeriklerinde tek bir şey aradım (olmamasını ümit ettim) sodyum florid! Ve sadece bu markada rast gelmedim ki zaten kutusunun üzerinde de yazıyor. Üşenmeyin şuan evinizde kullandığınız diş macununu inceleyin. Kesin sodyum florid göreceksiniz. Bende Perlodent kullanıyordum ve onda da var.

Bu madde yüksek derecede zararlı bir kimyasaldır. Sadece Google’da sodyum florid’i aratın inanılmaz şeyler okuyacaksınız. 19.yy’da fare zehri olarak kullanılıyormuş. Ve şeytan zehri olarak biliniyormuş. Arsenikten 15 kat daha kuvvetlidir. Damar, sinir sistemi, kemik yapıları, beyinde (epifiz bezinde) hasarlara sebep oluyor. İnanılmaz zararları var yazmakla bitmez.

Malum günde 2 kez kullanmak zorunda olduğunuz bir ürünün bu kadar kötü kimyasal içermesine söyleyecek çok şey var aslında ama üreticilere ciddi ayıp olacak diye bir şey diyemiyorum. (atık olarak bu kimyasalı depolamak zor olduğundan dolayı, diş macunlarına katılmış)

R.O.C.S. markasının da sadece resimde gördüğünüz ürününde bu madde yok. Üründen ciddi memnunda kaldım. 20-25 tl gibi fiyatı var. Gratis’te şuan indirimde ama. Tavsiye ederim kesinlikle!
Online olarak da araştırdım sanırsam Farmasi markasında da yok. Ürünü elime alıp inceleme yapamadım ama online baktığımda yok gözüküyor.

Bilinçli olmak sağlığı beraberinde getiriyor.

Sağlıkla kalın…

Görüşmek üzere…

Not: Ürünü kendim temin ettim.


26 yorum:

  1. sodyum floridsiz bir diş macunu olduğunu bilmiyordum. Yani onsuz diş macunu olmaz sanıyordum. Ah benim cahilliğim :) Kesinlikle kendi adıma çok faydalı bir yazı oldu. Hemen alacağım bunu.

    YanıtlaSil
  2. Yine çok yararlı bir konu üzerinde durmuşsunuz. Biz de uzun zamandır Sodyum Floridsiz ve tamamen doğal, yerli bir macun kullanıyoruz. İsmi de Spumy.
    Yavaş yavaş böyle yararlı ürünlerin arttığını görmek bir nebze de olsa rahatlatıcı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bende onu bilmiyorum öğrenmiş oldum ☺️☺️ Teşekkür ediyorum 💕

      Sil
  3. Son zamanlarda çok duyuyorum ve denemek istiyorum bu yazinizla almaya gittiğim zaman bunu tercih edeceğim, Teşekkürler 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana teşekkür ederimm ☺️❤️❤️💕

      Sil
  4. Ben de LR'ın sodyum floridsiz olanını kullanıyorum.Faydalı bir yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm 💕💕💕💕

      Sil
  5. Bilgilendirme için teşekkürler. Peki beyazlatması nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm ☺️ Daha çok yeni kullanmaya başladım. Açıkcası ne desem yalan olur beyazlatma konusunda, o yüzden biraz daha kullandıkça ekleme yaparım yayına 😉☺️

      Sil
  6. Ay ne güzel saglikli yasamakkkk. Ama ben hic yapamiyom 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😬😬😬 biraz gayret diyelim o zaman ❤️💕💕💕

      Sil
  7. bunu ilk kez duyuyorum. Çok teşekkürler bilgilendirme için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederimm ☺️☺️☺️☺️💕

      Sil
  8. hımmm bi bakayım önemli haber :)

    YanıtlaSil
  9. Yazdığın iyi olmuş ben bloğumdan sildim sosyal medya lincine maruz kaldım. Herkes bir uzman kesilmiş beni eleştirdi

    YanıtlaSil
  10. Aslında daha bilmediğimiz ve anlamadığımız o kadar çok şey içeriyor ki tüm yediklerimiz,içtiklerimiz,sürdüklerimiz....Dediğin gibi zararın neresinden dönsen kar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle her şeyde birşey var ama kar kardır yinede 😉☺️💕

      Sil
  11. Çocuklar için üretilen diş macunlarında ve hatta organik ürün olarak satılan macunlarda bile var ne yazık ki sodyum florid. Aklımda olsun o halde bu marka, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl ☺️☺️☺️💕💕

      Sil
  12. neden iyi olan her şey çok pahalı? Ekrana kafa atasım geldi ama artık çalışıca alırım inşallah :D

    YanıtlaSil
  13. Kesinlikle çok iyi oldu bu, en kısa zamanda alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin al bencede, tadı bile farklı gercekten fırcalayınca macunun bıraktıgı hıssıyat diğerlerine fark atar yanı 🙈👍🏻

      Sil