14 Temmuz 2017 Cuma

Babe Soothing Repairing Sprey...

Selam…

Son yayınımda bahsettiğim gibi birçok ürün paylaşacağım J Veee ürün paylaşımı serisine devam ediyorum J


Babe ürünlerini her zaman beğenmişimdir. Asla vücudumda, yüzümde sorun oluşmadan, gerçekten memnun şekilde kullanıyorum.

Babe Rahatlacı-onarıcı sprey ise; günlük kullanıma uygun ve cildinizi aşırı derecede yumuşatıyor. Sprey formda olması (ki bu aralar buna benzer sprey ürünlere taktım J cidden çok rahat oluyor ;D) Süper benim için.

Cildi rahatlatmayı, yapılandırmayı, nemlendirmeyi, ferahlatmayı vaat ediyor ve yapıyor eminim ;) Bir avantajı daha, doğal bronzluğun uzun süre kalıcı olmasını sağlıyor. Yazdan kış aylarına geçişte çok işe yarayacak eminim J

Yüze ve vücuda kullanılması yine bonusu ürünün. Avuç içine alarak yüzünüze nemlendirici olarak uygulayabilirsiniz. Asla sivilce yapmıyor ve çok hızlı emilim sağlıyor. (benim cildim karmaya dönük ve atopik bir cilt, hiç sorun yaşamadım).

200 mL olması da yine avantaj. Bitmek bilmiyor J Kokusu ise, tam bir bebek kokusu süper yani…

Fiyatı; 49-60 arası değişiyor alacağınız yere göre. ;) Tavsiye ederim sonuna kadar :D


Görüşmek üzere…

30 yorum:

  1. notumu aldım, paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Great post!

    Inês
    http://www.indiglitz.pt

    YanıtlaSil
  3. Garnier de aynısını üretmişti fakat ben kullanmak konusunda hala tereddütlüyüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sorun yaşamadım sanırım biraz da dermo bir ürün olduğundan kaynaklı. garnier dan emin değilim açıkcası sırf bu yüzden :)

      Sil
  4. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi! thank you for following ☺️☺️☺️ I'm visiting to you right now 🙋🏻☺️

      Sil
  5. Eline sağlık. Merak ettim. Daha önce kullanmadığım bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ☺️☺️☺️☺️

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Obrigado ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

      Sil
  7. adı da çok güzelmiş foto da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederimmm ☺️☺️☺️

      Sil
  8. Hiç denemedim.Denemek gerek :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl ☺️☺️☺️

      Sil
  9. Sprey ürünler cok rahat oluyor bence de :) Blogunu takipteyim, bana da beklerim, sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hemen geliyorumm ☺️☺️☺️

      Sil
  10. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. fiyatı da biraz daha uygun olsa süpermiş

    YanıtlaSil
  12. Great product
    xoxo

    https://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  13. Merak ettiklerimden, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Bronzluğu uzun süreli koruması konusunda benim işime yarayabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde memnun kalırsınız ☺️☺️☺️

      Sil
  15. Merhaba cok guzel bir bloğunu var bende bloğuma beklerim https://yemeksagliktir.blogspot.com destek ve yorumlariniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam çok teşekkür ederimm hemen geliyorum ☺️☺️☺️

      Sil