22 Haziran 2017 Perşembe

La Roche Posay Anthlious Anti-Shine Güneş Spreyi

Herkese tekrar merhaba…

Güneş ışınlarına maruz kalmak cildimizde birçok soruna neden oluyor ve böyle bir durumda koruyucu kullanmak şart oluyor. Özellikle de yüzümüz için kesinlikle gerekli! Yoksa yüzümüzdeki o minik sivilceler bile lekeye dönüşebiliyor. Eğer akneniz de var ise de vay halinize diyorum J



Uzun süredir Daylong ultra face kullanıyordum. Fakat son dönemlerde biraz daha pratik olması adına sprey formda olan koruyuculara yönelmeye başladım.  La Roche Posay’in Anthelious Anti-shine SPF 50+ koruyucusuna tam anlamıyla ba-yıl-dım J

Gün içerisinde yağlanmadan eser yok bende artık! Sıfır parlama ve mükemmel koruma sağlıyor. Üstelik üzerine hafif makyajda yapıyorum. Ciltte yapışkan bir his asla bırakmıyor. Benim için cidden efsane ürün oldu.

Kokusu harika. SPF 50+ olması zaten tam bir bonus J 75 mL.lik bir ürün. Sadece yüz için kullanılacağından gayet iyi bir boyutta bence. Ürününün kendisinin vadettiği şeyleri karşılamasını çok seviyorum cidden :)

Daylong’tan da aşırı memnunum. Onu da ayrıca yazacağım zaten. Ama şuan bu ürünü kullanıyorum ve yarıladım bile J Özellikle yağlı ciltlere tavsiye ediyorum.

Güneş lekelerine dikkat edelim cildimize ne kadar iyi bakarsak, o da bize o kadar iyi dönüş yapıyor ;)


Görüşmek üzere…

18 yorum:

  1. La Roche Posay ürünlerini seviyorum, sprey formundaki ürünlerin kullanımı hoşuma gidiyor, denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şans verin beğenirsiniz eminim ☺️

      Sil
  2. La Roche Posay ürünlerini hep sevmişimdir, bir ara termal spreyine kafayı takmıştım kullanmadan yapamıyordum :) Güneş lekeleri ve yağlı cilt içinsee o zaman kesinlikle deneyeceğimm :) mutlu akşamlarr dileriiz ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️☺️💕 Teşekkür ederimmm ☺️

      Sil
  3. Ankarada güneşi gören cennetlik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa 😬☺️ keske ben de Ankarada olsaymisim ☺️ Gunes hic bana gore degil 🙈

      Sil
  4. Daylong güneş kremi çok gözüme çarpıyor bu sene,yorumunu bekliyor olucam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kisa zamanda yayinlaycagim 😉☺️

      Sil
  5. Fiyatı nedir acaba? Sprey hiç kullanmadım. Direk yüze mi sıkıyorsunuz yoksa ele mi? Güneş kremlerinde dağılımın eşit olmasını önemle vurguluyorlar da o yüzden soruyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kozmela'dan 32 tl te almistim. Cogu yerde de 40-60 arasi degisiyor ☺️ Direk yuze sikiyorsunuz birakiyorsunuz ☺️☺️ Gayet esit olmus oluyor yani 😉 ☺️☺️

      Sil
  6. Biri yağlı,akneli,lekeli cilt mi dedii :) :) :)

    YanıtlaSil
  7. hımms tımams bi deeee güneş kiremlerini yazsanaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Bu spreyleri çok merak ediyorum. Kullanımı rahat mı, etrafa sıçrıyor mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı rahat kullanımı. kesinlikle sıçrama vb. yok, su gibi değil çünkü yoğun :)

      Sil